Elände i segersäng
Stora vattkoppsfesten här. Båda ungarna drabbade. Lillkorven har till och med koppor i munnen, uppe i gomen!  Och på toppen av eländet så har Oskar nån jävla inredningspsykos. Han får sådana ibland. Då går han runt och tvångsinreder ytor och rum med random stuff han letat fram från skrymslen och vrår. Sen försöker han tvinga mig att vara med. Jag jobbar inte så, jag måste liksom vänta tills jag får en vision.     Att han äntligen målat våra stolar klagar jag ej över. Men han kräver sällskap under tiden. 
Olle Oljud

Tvångsinredning?! Haha... men roligt att ni har plats för det iallafall... (?)

Ängeln

Ja vattkoppor kam vara luriga. En del får jättelite koppor, medan andra får massor. Min storasyster fick under fötterna, i handflatorna, upp i snippan, nere i halsen osv

Svar: Hu!!!!
Anna O

ozzy

Jag är precis som du jag måste få en idé om hur det ska se ut för att dra igång nåt inredningsprojekt. Och ska sanningen fram så gjorde jag det mer förr när jag var yngre, nu vid 60 så måste mitt hem vara praktiskt och bekvämt för att jag ska trivas och jag har faktiskt inte möblerat om på säkert 10 år.

Hockeysmurf

Superbra att han kräver sällskap ju! Du kan sitta och göra ingenting, samtidigt som du njuter av utsikten och saker blir gjorda! :D
Hoppas de små kryar på sig fortare än kvickt!

Eva

Haha roligt (Inte barnen såklart, men inredningspsykosen)!! Lite före- och efterbilder kanske vi kan få?! Min man är lite likadan, det skall hända NU när han får en idé men jag vill du fundera lite och speciellt inredning, får panik över att hasta beslut där. Medger dock att utan min man så hade vårt hem haft sängar, bord, en soffa och ngn stol. Övrigt hade fått vänta tills jag fått feeling... (2022?)

Bee

Jag minns när jag fick vattkoppor som barn. De var överallt, precis överallt och det var hemskt. Nu är det i get tips till dig LD då det är lite sent men för någon annan kanske. Det går att vaccinera barn mot vattkoppor om man vill slippa detta elände eller komma lindrigare undan, men man får betala skälv. Hoppas dina kids kryar på sig snabbt!

Svar: Sorry för stavfel, var lite snabb där på mobilen.
Bee

Natalie

Tips för att lindra om barnet får vattkoppor i snippan: en handduk med filmjölk. Det var räddaren i nöden för mig! Hoppas de mår bättre snart.

Mad

Haha "inredningspsykos" har jag aldrig hört förut! Hoppas barnen snart blir bättre. Vet inte hur det är att ha vattkoppor (var typ 3 år när jag hade det) så vet inte ens om det är jobbigt men antar det. Krya på er till dina ögonstenar!

Hjerpe

Jag får lite inredningspsykoser ibland, maken är ointresserad av inredning men får städ&röjmani istället. Tyvärr är inte inredning något vi egentligen prioriterar under föräldraledighet respektive deltidsjobb.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog