Så här firar vi in nya året.
nyår nyårr nyårrr
Frida

Vad söt Tamlin är!

Elina

Snälla skriv ett inlägg om Leelah Alcorn!!

svamp

Era tröjor♥ o ungarnas kläder♥

Hanna

Dina barn är bedårande, älskar deras klädsmak!

Frida

Men vilka härliga barn: ) och fina tröjor ni har, gillar att ni matchar varandra haha. Tycker din man liknar Opie från SOA.

Camla

Alltså, denna kulturtant ❤️

Sillen

Världens. Coolaste. Kids.

Folk lär dock påstå att jag är partisk pga har ungefär likadan klädstil. Men så är icke fallet, jag skulle tyckt det ändå!

Gott Nytt år till er! Ser fram emot att ta del av ännu ett år fantastiskheter med dig, dina texter och den feministiska kampen!

Mad

Era tröjor är så klockrena!

TSPD

Din blogg laggar jättemycket. :( på min iphone. Nån annan som har samma problem? Och din sida är den enda.

Svar: För mig med, går inte att ladda sidan :/
Anna

Byebyeyou

Gott nytt år!

Amanda

Ang drevet mot dig just nu på Twitter, vill bara säga att jag förstod hur du menade vilket även alla andra gjorde (misstolkar med flit pga personligt agg mot dig som person). Jag förstår dock ilskan just för att din "rant" kom i ett olägligt ögonblick då det är ett känsligt ämne. Så jag tyvker att du gör rätt då du säger att du inte tar tillbaka det du sagt - men medger att detta var helt fel situation att ta upp det med. Jag tänker att det du blivit missförstådd över är att du snarare kritiserar folks individuella beskyllning på just föräldrarna. Som att hat och hot mot denna specifika mamman kommer att förändra varken deras eller samhällets syn på transpersoner. Det är ju strukturerna bakom som vi måste attackera, inte individerna. Ah vad jag ville komma fram till är iaf att jag ville visa dig stöd mitt i all mobbing mot dig.

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog