RADIO1 med CISSI och LADY DAHMER

Ni som missade radiosändningen med Cissi Wallin och mig kan lyssna här.




Och ni som redan lyssnat kan hjälpa mig att vinna den där MacBookdatorn!
KLICKA HÄR!



Jag ligger på andra plats, men den på första har dubbelt så många klick som jag. Tävlingen anordnas av Studeravidare.se som är en webbplats med info om högskolor och universitet och vinner gör den med flest klick. Ställningen ser ni här.

Rebecca

Guud vilken vacker bild!!

Zombie

Jag håller med Rebecca, du ser skitsnygg ut!

Jag gillar din blogg, du har väldigt bra idéer och tankar :)

Teskedsmamman Svartlok

Jag undrar hur man gör för att bli diskvalificerad?



Nu skiljer det inte ens 1000 klick!

Anonym

Du har en perfekt radioröst.

Du lät så mjuk och rar. Inte alls så hård som man du verkar i dina texter här på bloggen.

pubes

visst behöver jag BARA klicka? inte fylla i nått?

Linda

fantastiskt vacker bild på dig lady!

Linda-Marie

Hur jag än gör kommer jag vara till studeravidare.se Omöjligt att rösta! ;-(

LADY DAHMER

LINDA-MARIE du ska inte rösta! Du ska KLICKA på länken bara! En gång om dan minst! gärna fler! :thumbup:

snigelpicka

Lyssnade på programmet och tyckte du skötte dig galant. Intressant och bra.:thumbup:

Malin

Hej!Jag heter Malin och ramla då och då in här. Jag vill bara säga tack för att du är en smart, stark och förnuftig kvinna. Det känns så härligt att det finns såna där ute.



Kram! /Malin

Anonym

Hej! Nu har jag minsann röstat, fleeera ggr om! Fick nån knäpp och bara klickade och klickade! :) Gillar din blogg fresten! Himla bra läsning!

Malin

Hej!Jag heter Malin och ramla då och då in här. Jag vill bara säga tack för att du är en smart, stark och förnuftig kvinna. Det känns så härligt att det finns såna där ute.



Kram! /Malin

Emma

ÅÅÅh vilken fin bild på dig! :) Du borde se helt naturlig ut på bilder, inte göra grimaser. Du är mycket vackrare (även om grimas-bilderna är coola) då - diggar verkligen din blogg!

Det är orättvist att vissa är vackra även om de inte rakar benen :/

Ha det toppen - och do not let anyone bring you down!!!!

// Hallonblond

Viktoria

Lady, jag måste bara tipsa om lite go musiqa - bandet Pfemme records!

:cool:

Maria

Snälla snälla lady dahmer, kan inte du skriva mer om kristaller och sånt? Är jättenyfiken!

Sen är du bäst och sånt. PÖSS.

Captain Askew

Fan du är en sån jävla fin människa Lady D. Måste bara säga det. Grym!

Anna

Jag sitter och klickar som en duracell-kanin och det händer typ inget i statistiken..är det verkligen antal klick, det är inte "unika" besökare? Och hur f*n blir man diskad? Är det om man sitter och klickar själv?

Lina

Är också intresserad av det där med bergskristallerna.. :)

Ellinor

Oj så vacker du är!

Anonym

Jag är klickar som en besatt varje dag!

Lina

Glöm inte skriva ett inlägg om studeravidare.se bara, som det står i tävlingsvilkoren :-)

Studeravidare.se

Hej på er som undrar över tävlingen.

Man blir diskad om man fuskar, spammar andra bloggar eller chatforum eller liknande.

Räknaren räknar unika besökare per dygn.



Jim Fridlund, Studeravidare.se

Jennifer

Du bara måste läsa vad mamma "Ilmrud" ifrån Familjen Annorlunda skrivit om dig, hon får det iallafall att låta mycket negativt med hår under armarna... http://minbebis.com/blogg/barbamamman/mitt-genus-ar-ditt-problem/#comment



:rolleyes::question:

linn d

Vad fint sminkad du var:)



Hur tänker du om smink och ninjan? är det samma som med klänningar? (ursäkta ot)

Linda-Marie

Haha jag har verkligen tappat bort min hjärna på sistone. Kan inte läsa och när jag väl kan läser jag fel ord. Blir man lätt trög av att vara gravid? :)

Marica

Å har du klippt dig eller är det bara en oerhört bra synvilla? ;)

Queen Tiara

Jävlar vad jag klickar! Och inte vet jag varför, för ärligt talat bryr jag mig inte ett skit om du får en dator eller inte xD Allra helst hade jag velat ha den själv :P

Däremot så tycker jag att du förtjänar den ändå för du e så jävla grym!

Nu skiljer det inte så mycket längre. Jag röstar mer i morgon!

Lycka till! =D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog