...

Nej, det blev inget från Matador. Inte för att jag har världens starkaste karaktär utan för att det var stängt. De öppnar ju vid elva ju. *grrr* Men lika bra det egentligen för jag vet ju att jag INTE kommer kunna hålla mig när de nya Molo-lurvarna kommer till hösten och med två troll så kan det bli lite kostsamt.

Istället blev det Subwaymackor till mig och Christie och sen en heldag med gnälltrollet som är extra jävla jobbig och gnällig och klängig nuförtiden. Eller så är det jag som har extra kort tålamod. Svårt att vara pedagogisk och en sådär fantastiskt förälder när man är stor som ett hus, svettas som en gnu och mår skitilla hela jävla tiden.

/blä

(Jag ska sluta gnälla. Jag lovar. Snart.)

Anonym

Hej jag undrar hur du får din bloggsida så fin? Alltså bakgrunden och allt. Jag förstår inte alls hur man gör, defintivit inte med bilder. För mig finns det bara en massa färdiga (fula) bakgrunder. Hoppas du svarar!

Vänliga hälsningar

Ida

Cecilia

Molo-lurvar? Fattar nada här! :)

Sophie

Tips på en tråd på FL. Om du inte redan hittat den...

http://www.familjeliv.se/Forum-5-109/m53043028-8.html

♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Hörrö... jag har mailat dig angående morgondagen!

Emma [ M i s s G r i m m ]

Håller med, är lika långt gången som dig och försöker verkligen vara lugn och konsekvent med mina två hundar, men likförbannat tänder jag till så fort det blir minsta lilla fel. Känns som att man borde låsa in sig själv eller nått. För allmänhetens bästa...

Frida

Jag drömde inatt att jag läste i en annan blogg (bambis?) att du hade fått barn och därför inte tänkte blogga på en stund. Det blev en flicka.



Men jag har aldrig drömt en sanndröm i hela mitt liv, så du ska nog inte fästa dig för mycket vid den. :-)

Shaw

Prövar igen ;-)



Hallå! Jag är väldigt intresserad av religion och vill nu lära mig mer om kristendomen. MEN - jag orkar inte läsa Bibeln. Jag klarar inte av det. Så jag tänkte att just du av alla måste väl ha tips på bra litteratur som lär mig om både berättelser i bibeln, viktiga personer och mycket annat runt kristendomen/det som sker i bibeln? Tacksam för svar! :-P

s

HAHA! På tal om Fridas kommentar, så kan jag ju berätta att jag förra veckan drömde att du var en häxa, och hjälpte mig och min klass att mobba några som bodde i en stuga i skogen. Elak!

arctica86

Dagen har blivit tio minutar kortare. 2 minutar kortare enn i går.

Frida

Både du och din blogg är skit intressant. Dina tankar och utlåtanden får mig hjärna att gå på högvarv, jag gillare! Du fick just en ny läsare! :)



:thumbup:

frida

menade min, inte mig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog