Om ungen trampar mig på fötterna en gång till så får hon en rak höger

Efter nio månaders graviditet och supersvullna värkande fötter så har jag nu sjukt ont i dem. Att vidröra dem känns som tusen små små knivar. Jag fattar inte varför. Och ungen envisas med att trampa på dem. Om och om igen och jag vrålar rätt ut.

Ysmania

Aaajj satan! Ett ord; STÖDSTRUMPOR. Bit ihop stoltheten och gå in på apoteket och köp ett par nu, för det där är inte kul.

Hade apsvullna ben och fötter så fort jag rörde på mig när jag var gravid, men med stödisar blev det bättre. Fast inte så kul att behöva ha dom i den här värmen; det slapp jag.

aeirel

Det är så himla jobbigt att det tar ÅR för dem att sluta med det oxå. Blev fan galen på min kusin ett tag. Han trampade på ALLT! Fötter, händer, leksaker, dammsugarslangar, tennisracket... Först verkade det vara mest av klantighet men när han blev lite äldre blev det istället som ett omedvetet(?) ticks. Vad är det som gör att barn måste trampa på en hela tiden?

Tina Wedin

Du har troligen massa vatten kvar, därför de gör ont..du kommer kissa ut allt. Det gjorde jag. Japp. 16 kg vatten lade jag på mig..kissade ut allt på ett par veckor.

angelica

oj! ;O

Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Det där ser fan inte riktigt bra ut å smärta är ju inge bra. Har du stödstrumpor? På me dom. Kaske borde ringa sjukvårdsupplysningen...?

Hoppas det blir bättre snart :love:

En tjock katt i en smal värld

Har någon målat på den vänstra också?

Becca

Shit! :bigeyes: Det ser ont ut! Hoppas det snart blir bättre! :-)

Ann-Sofie

Vill inte skrämmas men den vänstra foten ser ut att vara full med små proppar :S



Gå till vc och köp för h-e ett par stödstrumpor! :love:

Mija

Helvete, så där svullna fötter har jag inte sett i hela mitt liv.

EMELIE

riktigt intressant att läsa, du skriver bra :) lite läskigt låter det dock, haha.. längtar inte tills den dagen jag ska föda barn ;D

Linn

vad är det för bh du har? den ser himla bekväm ut!



/vill ha en sån

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog