Det var en gång en la'gård i Delsbo



Svårföräldrar är svårföräldrar liksom. Med allt vad det innebär. Ibland är de otroligt generösa till exempel. Mina, Oskars föräldrar, har låtit bygga om sin gamla ladugård till ett semesterboende för vår lilla familj. Så vi kan komma och hälsa på utan att gå varandra på nerverna.

Jag kan nog garantera att vi kommer åka upp lite oftare nu.

Tora

JISSES vilket ställe ni fått till!

Hur vackert som helst, och jag gillar tapeterna! Hade nog aldrig kunnat åka därifrån. :thumbup:

lotta

SJUKT vackert! jag säger som Tora, man hade fått släpa mig därifrån.

Anna Kaagaard Kristensen

Vad fiiint!!! Du måste ta bilder och filma när ni har möblerat! (Annars kommer jag ta reda på vart det ligger och smyga runt och kika in genom era fönster)



(Ok det sista lät inte friskt, det kommer jag givetvis inte att göra).

Anonym

MAAAJJJGAAADD!!!! är oskar ensambarn eller måste ni dela palatset med typ 7 andra familjer? "nej v 34 ska vi okupera huset så då kan inte inte komma, nix nej. och v 35 ska mina svärföräldrar komma och bo över" osv?

Linda

oh herre min jävla gud så otroligt vackert... tapeterna är bara SÅ underbart fina!!! hela stället är så himla FINT! jag finner inte ord så det blir bara en massa klyschor.. :D men HJÄLP vad vackert. får man flytta in?

ni är lyckligt lottade! och ni har sjukt bra smak....!!!

Catti

Sjukt snyggt. Jag hade kunnat bo där året om.

Siri

Eh, ja grattis! Inte alls avundsjuk! Haha, men jävlar vad fint...

angelica

oj! året-om-boende kanske? riktigt fiiint :D

Siisi

Herregud så snyggt! man blir ju avundsjuk!!! :-d

Ingrid

Gud vad fint!! Speciellt halltapeten, har den själv i sovrummet på landet och den är underbar! Och vi har ett liknande kök och badrum så vi delar smak kan man säga!

Sofia- mamma till Vilja född med läpp och käkspalt.

Åh herreguuuuud vad fint! Jag och min man skulle gärna bo där året om!;-)

joh

gud va fint , jag är grön av avund:-)

Oates

Nice! Men visst, har man pengar så är allt möjligt :) Och det verkar ju de inte ha brist på i alla fall. :)

LADY DAHMER

ANONYM - nej oskar är inte ensambarn. Han har tre syskon. Men de bor i andra huset. Så vi har det här för oss själva! :thumbup:



ANGELICA - det funkar absolut året om. Men vi vill gärna bo kvar i sthlm just nu. heh.



OATES - nej det är det inte brist på precis. Men de väljer att lägga sina pengar på gården. :-)

Chriszy, en av fyra

samma kök som vi har hemma ;) men vad fint det var! Hur lång tid tog det att bygga iording allt? :)



kram

Flodin

:thumbup:

Apan satt i granen

Oh vad det ser fint ut! Jag har en vecka kvar som gräsänkor, passa dig så att jag inte kommer upp och våldgästar.

Rebecka

Där vill JAG bo ju! :) :love:

Sanna

Sketsnöggt!!!! Avis blir jag.

Ewa

Jättesnyggt! Vilken tur du haft med svärföräldrarna! :)

Sofi

dööööör

GUD va fint det vart! älskar det! önskar att min framtida första lägenhet kan vara lika gudomlig! :D

Ronja

Åååh men vad fint det är! Och vad söt du är. :)

Yenny

Wow! Så fint!

peone

mys!

Rockabillan

Lovely!!:-d

daniella

SHIT vad fint! (Älskar galna halltapeten) Det är ju för fan fräschare där än i vår PERMANENTA bostad... Inte avis alls! :rolleyes:

Emma Kaagaard Kristensen

jag älskar när man har som en balkong från ena våningen till den andra, vi har det i vårat hus men det var MYCKET finare hos er :-D

ÄLSKAR tapeterna!!!!!



Jessica s.

Freaky! det var ju bara typ två år sedan jag var in där... och det var typ ett väggbeklätt jordhål! Fantastiskt fint :) Kul att se hur det blev från ritningarna.

tjofaddelittan

Say WHAT?!

Det var det sjukaste jag hört, är det där ert 'sommarboende'?! Folk där jag bor har inte ens så fräscht permanent boende.

Vilka enastående svärföräldrar ni har, är dom oljeshejker eller vad!

Tänk hade man så generösa svärföräldrar! Vi fick inte ens välja färg på tapeten när dom gjorde om killens gamla pojkrum till vårt gästrum...

Wanna trade? ^^

Pee

åh satan vad fint. vad bra ni har det!

johanna

Gud va fint! =) Nu blir jag dödens avis (om man får lov till det;)) hihi.... grattis!!!! :P

Lina -Zooda-

Wow! Vilket ställe! Såg dock knappt något från klippet eftersom mitt internet inte funkar som det ska för tillfället, men det lilla jag såg så verkar det vara helt underbart.

Anna Sofia

Gu jag vill oxå bo så fint när jag hälsar på mina förädrar i Hudik.. kan man låna.. grr* haha.. nä men seriöst.. skitsnyggt!

Emma - om man mognar ruttnar man

Gah vilket drömställe!!!! :O Heja Oscars vilda idé! ^^

Sessan

Så underbart fint.

Frida

Vad heter tapeten/tapetmärket på andra bilden? Den gröna, stormönstrade? Otroligt vacker och det var resten av huset också.



LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

alla tapeter utom den i sovrummet är Morris.



Frida





Äsch, verkar som om min fråga inte kom med. Försöker igen. Jag vill gärna veta vad tapeten på andra bilden till höger heter?



Vänligen Frida

Frida

Åh nu syntes plötsligt kommentaren så jag frågade 2 gånger...



:blush:



TACK!

Rebecca

Förutom tapeten i början och de lila väggarna var ALLTING helt UNDERBART! Som en dröm! Blev riktigt avundsjuk :D det var extremt vackert och fint! Skulle utan problem kunna bo där!



Håller med om att IKEA inte har världens bästa kvalité men har man inte 70 000 till ett kök så kan det ju funka med ett billigare från IKEA istället. Och det verkade ju funka för er :D Köket och badrummet var det snyggaste !!

Kajsa | En kreativ kvinnas vardag

Ni har det verkligen jättevackert, men en sak reagerade jag verkligen på och det är när du pratar om badrummet och säger att det är skämmigt för att det är från JYSK. Varför är det skämmigt för att inte ha det allra dyraste? Tycker du bor jätte fint men det är inte så roligt för en annan att höra när man typ har råd med max JYSK och är nöjd med det och att du sedan tycker det är skämmigt. Känns lite överklass?

Hoppas du inte tar illa vid dig, jag undrar bara hur du tänkte när du sa det.

Ladydahmer

Det är inte skämmigt för att det är billigt utan för att det är skit.

Anonym

ÅÅH seriöst så vill jag bo! I've died and come to realestate heaven :-O

Mathilda

Där skulle jag kunna tänka mig bo typ ALLTID! :D

Karoline Renée Andersson - 4 missfall, i kampen om ett barn. Nu är vi gravida igen!

Det är så oerhört vackert!!

Har du nyare bilder när ni fixat vardagsrummet? :)

Lotta

Helt sjukt fint! Jag hade lätt kunnat bo där årets alla dagar :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog