Vem behöver väckarklocka?

Att bli skallad på näsbenet är inte ett mysigt sätt att vakna på.

Ba så ni vet. Nu behöver ni inte testa.

vera

hehe, min man blev väckt så imorse också :P

En tjock katt i en smal värld

Hehe, tack att jag slipper testa. :/ Det lät inte kul.

Anonym

Din header är galet nice! ;-)

borisjelic

Vad tycker du om en duett mellan Britney Spears och Lady gaga?



Svara på min blogg för jag måste veta vad folk tycker :)

Louise

Att bli biten i nyckelbenet är inte heller ett mysigt sätt att vakna på XD

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Jag tror att jag skippar det. :rolleyes:

Elin

Hej! visst gör du bloggdeisgner? Jag tror jag har en som du gjort, jag älskar verkligen den.. Kram

♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

En fundering som jag fick idag, kör du fortfarande LCHF nu när du är gravid? Jag skulle aldrig palla nu med alla cravings!

Lovisa Illustratör

Gud vilken härlig blogg! Det var första gången jag var här nu, och föll direkt för ditt sätt att skriva. Underbart!

Lee

Detta hör inte till inlägget men jag behöver råd. Försöker ta till mig vissa saker och har t.ex. inte rakat benen på väldigt länge, jag känner mig ganska obekväm med tanke på hur andra reagerar. Vad säger man till en person som säger att man är äcklig och ser ut som en man, vilka argument ska man ge? Vettiga argument. Jag harförsökt med att det är så här en kvinna är skapt, men det går inte hem. Tacksam för hjälp.

erica

haha! det hände mig också här om dagen ;D

lady dahmer

lee -- shit jag vet inte. Jag stöter själv sällan på det i verkliga livet. oftast är det nån som kommenterar nån hårig kvinna de sett på tv och då brukar jag kontra med att flasha armhålorna och då blir det tyst.



men annars har jag nog inte gett andra argument än "varför ska jag behöva mutilera och göra om min kropp för att duga?" eller "om hår är äckligt är män äckliga då?" osv. Och givetvis det gamla vanliga "kvinnor är skapt såhär" -



jag har en ganska eh... intensiv, självsäker och aggro personlighet (fast snäll och mjuk ba så 'ru vet) så folk brukar sällan säga emot mig. Haha. Och de flesta brukar nog egentligen tycka att jag har en poäng.



Jag är ledsen att jag inte kan ge bättre råd, men jag ska fundera lite till och se om jag kommer på nåt. Det ÄR känsligt. Det tog mig två år innan jag ens vågade gå i kortärmat liksom. Benen visar jag fortfarande inte. :-|

Freja

Jo, det vet jag hur det är! :S Ingen höjdare när ungen hoppar på benen heller..

Lee

Tack LD, jo på sommaren kommer jag raka för jag pallar inte men på vintern när man går i långbyxor så tycker jag det är skönt att inte raka. Inte lätt det där, jag är ju jag trots päls på benen och i armhålorna. Det är tack vore din blogg som jag börjar se saker och ting med nya ögon, jag har ju varit så anti förut och det har tagit låååång tid innan jag börjar fatta att det du står för är sunt. Jag har verkligen varit en padda i kommentarerna här förut, skämms för det och ber om ursäkt. Tycker du är cool och stark.

June

Jag vaknade på julafton för några år sedan av att min lilla kusin kröp upp i sängen och skallade mig på läppen. Så sedan hade jag fläskläpp hela julen. Ungjävel.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog