En lagom bullfitta med hängiga läppar tack!

Fan vad less jag är på alla tusen trådar på FL med rubriken "Killar, hur ser er drömfitta ut?" Oftast skrivna av nåt osäkert litet våp med bekräftelseissues way bigger than mine som undrar om hennes inre blygdläppar är för stora.

Och jag ba; VEM FAN BRYR SIG?!

Och sen läser jag Katrins blogginlägg och sätter kaffet i halsen. (ok, jag ljuger - det var tårta från gårdagen men ändå) Tydligen så beror den höga skilsmässostatistiken på att kvinnor inte rakar fittan. *nickar*

Det ska bli intressant att se vad människan har att säga när Bimbo Bingo går vidare till nästa fruntimmer.

Nej, jag fattar inte. Vem fan bryr sig hur fittan ser ut så länge den är ren och fungerar? Karln ska väl för fan vara tacksam att han ens får vara där och pilla? Jävla trams!

Och hur jävla osäker är man inte om man känner att man behöver ett svar på den frågan? Hur kommer man ens på att fundera på det? Shit - köp en självhjälpsbok istället för oroa dig vad en ev. karl tycker om just ditt underliv.


/Fettfittan 

sofie

Amen!

Kattis

Jag har aldrig ens funderat över att min fitta kanske inte ser ut som "alla andras" innan jag började läsa på fl. Jag gick genom hela ungdomen självsäker och bekväm i min egen kropp, men så blev jag vuxen och började hänga på familjeforum hahaha ;D

Inte för att jag mår dåligt över hur min fitta ser ut nu heller, men jag har börjat fundera över hur andra ser ut vilket jag aldrig direkt brytt mig om innan!

Linn

Huvudet på spiken.

Vem fan bryr sig :)

Malin

Kollade in kommentarerna på Karins blogg under det inlägget. Fy fan, jag mår illa. Vilka idioter till spån (milt uttryckt) det finns. Att folk ens vågar nämna orden "hygieniskt" och "naturligt" i sammanhang med rakade ställen på kroppen är skrämmande- visar på otoligt låg nivå. De kan inte ha mycket i skallen. Att man själv inte tycker det är fräscht är en sak, men att klaga och trycka ned andra för det är inte okej Fy Katrin!

Lizzy

Haha ja för förr i tiden när skilsmässofrekvensen var lägre så var det ju så himla vanligt med rakad mutta serru ;) Mycket logiskt...

På sätt och vis är det ju till och med positivt att skilsmässofrekvensen är högre idag: det beror ju delvis på att dagens kvinnor är tillräckligt ekonomiskt oberoende för att kunna lämna ett eventuellt svin :)

Petra

WORD!

Fejdan

... och hör sen! ;-P Haha.

Katti

Många av de som skriver på Flashback har lite fööör höga krav på tjejer men verkar inte tittat sig själva i spegeln på väldigt länge. Det är ju bara att titta i fototrådarna där och de flesta killarna skulle man ju inte ta i med tång, så vem fan bryr sig om vad för fitta som de har som önskemål. Min får de ändå inte. :cool:

nina

Sjukt!

En tjock katt i en smal värld

Jag brukar gilla Katrin, tycker hon är cool och säger vad hon tycker. En frisk fläkt liksom.

Men det här hoppas jag bara är ett dåligt försök till provokation. Tyvärr börjar jag tvivla efter att ha läst kommentarerna...



Jag bryr mig inte om vad folk föredrar i sängen, det rör mig inte i ryggen. Men att dom ska försöka trycka ner folk som föredrar något annat? Det känns ju jävligt moget...



Men angående hennes inlägg så håller jag faktiskt med. Jag tror också det beror på det. Men på ett annat sätt. Skulle jag vara tillsammans med en kille som tyckte att det viktigaste i vårt förhållande, och det han uppskattade mest hos mig, var att jag höll min fitta rakad så skulle jag också skilja mig.

Hannah

Jag fick kommentaren av en snubbe en gång att han inte ville slicka för att jag inte var rakad men suga skulle jag visst göra.



Hans min när jag sa "Okej, men jag vill inte suga någon som är orakad" och gick var ganska brutal. :-P



Nu känns det som om jag svamlar, det jag egentligen ville ha fram var:



Lizzy: :thumbup:

Malin: :thumbup:

Lady Dahmer: :thumbup:

Hannah

Katti: Flashback? Tänker du på FL så är det Familjeliv som menas tror jag. :-)



(Eller så har jag bara förvirrat mig i inlägget :-p)

L I L I J A

Haha, men eller hur?! :rolleyes:

Ok att ha åsikter om muffhårets vara eller icke vara (det är ju upp till var & en tycker jag), men just själva utseendet..?! Plattfitta/bullfitta/hängläppar o.s.v. VEM BRYR SIG?!

Simone

Haha ja för man har ju bristande hygien och bryr sig inte ett skvatt om sitt underliv bara för att man inte gillar att vara renrakad? tyder verkligen brist på hår, brist på hygien? ehh neej!



Alla ser vi olika ut mellan benen, och det är väll tur ;-)

Sara

Haha jag bara älskar din blogg och alla dina sköna inlägg! Så klockrent så man sitter med ett leende från öra till öra!

Amelia

Var det inte Katrin som skrev ett blogginlägg om att kvinnor med självrespekt inte blir tafsade på? För varken hon eller hennes vänner hade någonsin blivit ofrivilligt tallade på. Och detta skulle bero på att de respekterade sig själva. Alltså skulle kvinnor som fått giriga karlahänder över hela kroppen ta och skaffa sig lite mer självrespekt.



Blev så ledsen när jag läste det (och kommentarerna! som höll med!) att jag fan grät en kvart.

Maria

Jag håller helt och hållet med dig, men blir lite ledsen (men vet väl att jag inte ska reagera egentligen). Men hur gör jag då där jag faktiskt har en som inte fungerar!?



"Vem fan bryr sig hur fittan ser ut så länge den är ren och fungerar?"



jennifer

ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Mother, Married & Twenty

En tjock katt i en smal värld: Men troligtvis hade man nog inte ens bemödat sig att bli tillsammans med personen överhuvudtaget, eller hur? För de flesta nuförtiden väntar ju nog inte med sex tills bröllopsnatten ;)

Katti

hanna:



nä vad du är uppmärksam, mer än migsjälv! =) JA, jag läste hel-fel... ;-P

Fanny

det är väl lika viktigt att bry sig om fittan som resten av kroppen?! haha vilket töntigt inlägg... varför så jävla upprörd om det inte spelar nån roll hur den ser ut? haha...

lady dahmer

Jag blir alltid upprörd när:



1. andra ska diktera för mig hur jag SKA se ut för att duga.



2. När det krävs att jag förändrar min naturliga kropp för att duga.



3. När nån kritiserar den naturliga människorkroppen



4. När nån kallar min naturliga kropp för äcklig



Vill du raka dig, fine - gör det. Det är ditt val. Men utgår inte från att alla har samma preferens eller samma syn på kön som du har.

Fanny

Ojojoj vilket hett temperament! Men du... Jag respekterar att alla är olika och ser olika ut. Vissa vill raka sig. Vissa vill inte. Nån som har sagt nånting om just dig? Dont think so...

Lady Dahmer - confessions of a neurotic attentionwhore

jo ganska många faktiskt. Som säger en hel del om mina val och mitt utseende.



Och är det inte direkt TILL mig eller OM mig så är det en föreställning som spys ut av allmänheten att man inte är en riktig kvinna eller att man är äcklig om man inte uppfyller det moderna idealet som påverkar mig och många andra kvinnor negativt.



(ta och läs katrins inläggskommentarer)



I dagens samhälle så får man bara vara som man vill så länge man inte avviker för mycket från normen.

Sandra af Munkakvarn

Dagens sanning! Jag håller med till fullo. :thumbup:

ToniLoves

Jag håller med dig, vilket jävla samtalsämne.. Det har nog gått alldeles för långt om det ända man kan prata om är hur ett drömkön ser ut... Sen måste jag tillägga att det var skönt att höra att du inte satte kaffet i halsen för det gör förjävla ont :D

Anonym

Tycker hela den här diskussionen rakad eller inte är skitjobbig. Alltså jag är ju tonåring, en mycket osäker sådan och med dåligt självförtroende och sen kommer det 23775 pers och påpekar att det är äckligt, onaturligt och smutsigt att inte raka sig där nere. Och vad händer med mig? Jo självklart går jag på skiten och känner mig äcklig, onaturlig och smutsig de gånger jag inte orkat raka.



Känns skönt att det faktiskt finns kvinnor där ute som fortfarande är normala och naturliga, om ni förstår vad jag menar :)

Elin

Anonym tonåring, vad jag känner igen mig i dig. Jag kände precis samma sak när jag var 13 och hade min första seriösa pojkvän. Jag kände mig skitdum när han sa att han ville att jag skulle raka fittan, jag hade aldrig förstått att det var så man skulle göra för att duga.

Som tur är utvecklade jag så pass mycket självförtroende och respekt för min egen kropp att jag med åren bestämde mig för att inte passa in i "kvinnomallen" och göra mig kropp hårfri.

Brutala Bloggen

SOm jag skrev i mitt inlägg om Katrin:

Isf borde väl skilsmässostatistiken sjunkigt rejält på senare år eftersom fler kvinnor än någonsin faktiskt rakar fittan? Och ingen, abslolut INGEN kan ju ha gift sig överhuvudtaget på 60-70-talet? :bigeyes:

Brutala Bloggen spammar faktiskt inte (a)

Elin: Jag visste inte heller om normen förrän jag fick min första pojkvän (när jag var 24, var lesbisk innan). Jag som kände mig helt stolt och duktig att jag ens ansade lite och rakade bikinilinjen. Jag testade att raka för hans skull men vantrivdes! Nu gör jag som JAG vill, och det känns så bra! :D

Majsan

Trimma om du vill. Odla regnskog om du vill. Kör kalhygge om det känns bra. Vem bryr sig?

S

Varför ens orka bry sig och skriva ett sådant här inlägg?

Anna-I kampen mot min 6årings cancer

Hahaha du är ju för underbar.

Risk att jag blir frånskild fru snart då :blush: haha men jag har annat för mig än att ansa fitthår dagarna i ända, tex ta hand om vår sjuka dotter :tired:

Chrissie

I ärlighetens namn hade jag ingen aning om hur vanligt med komplex över musen det var. Har då aldrig haft några komplex eller konstiga funderingar över min...



Sedan om man läser emmys blogg hos metrobloggen (hon ligger på topplistan) så är tydligen de flesta skilmässor nu för tiden kvinnans beslut...

johanna

underbar blogg.... här ska jag läsa ofta=) tack

Anna

FAN vad rätt du har. Slutar raka mig, ett, två, tre: NU!

Anonym

hejsan jag tror att du dömer andra hårt, alla som har bekräftelsebehov har olika punkter de bryr sig om, dina kanske är extrema på att du måste bli hörd och andra ska bry sig, andra har utseende som fix idé

emmy

Chrissie? Jag blir förvirrad. När har jag sagt att det oftast är kvinnans beslut att skilja sig? Jag vet inte om det är så eller inte. Har jag skrivit något otydligt och missvisande så vill jag kunna ändra det, för så har det inte alls varit menat... för det är ingen statistik jag vet något om!

Hémorroïde

Jag tycker att det har blivit för stor fokus på könets utseende. Men visst jag kan själv tycka att det finns fulare eller finare snoppar. Men gillar man någon så bryr man sig inte om det. Dessutom känns rakat onaturligt, även på killar...det är ju en vuxen man man vill vara med och de har hår.

emmy

sökte just på "fitta" i din blogg för att hitta detta inlägg. Så du inte blir förvånad över sökordet, menar jag.



Håller med dig. Det är sjukt. Dessutom tror jag inte att killar bryr sig. Eller, jag vet det. De ytterst få idioterna som faktiskt gör det är knappast många. Och de kan gott vara utan fitta tycker jag.



DOCK tror jag att Bingo älskar Katrin på riktigt, och oavsett hur hon ser ut. Jag träffade honom för ett halvår sen eller så, och han sa så mkt fina saker och verkade uppriktigt förvånad över att HAN kunde känna som han gjorde!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog