...apropå ungar som knullar

För övrigt så ska Ninjan bli lesbisk så jag aldrig behöver oroa mig för hormonstinna snuskpojkar och deras trevande händer.

Sådeså!

OZENA

Jag önskar detsamma för min dotter. Hon sa faktiskt häromdagen att hon ville ha en fru, så jag antar att det är på väg i rätt direction ;-)

Linda

För övrigt så finns det en hel del hormonstinna snuskflickor också, så helt safe är du icke ;)

Kaiza

Ja jag håller med!!

Cindy

WORD!

Cindy

Hoppsan, kommentaren skulle vara till inlägget under=P

Matilda

Jag brukar faktiskt hävda att min mor, trots att hon är pingstvän, skulle ha blivit gladare om jag kommit ut som lesbisk än vad hon blev när jag kom ut som ateist. No more penus in her daughter liksom, och detta trots att jag är 28 :-d

Sara Johanna

Hej LD!



Nu snurrar det i Aftonbladet att MVC ska byta namn till FVC eller något liknande. Hur ställer du dig till den frågan, med tanke på genus-tänket och jämställdheten? Vore kul att veta hur du tycker och tänker om detta.



Trevlig valborg :-)

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Haha :)



Hemskt för mig då som blev bög... Pojkar runt omkring mig everywhere liksom! ;)

Anonym

det kan du nog vara säker på att hon blir..

Malin

Har reached the conclusion att jag har fler lesbiska vanner an nagot annat. Helt sadar inte alls med flit utan bara helt av en handelse... eller sa har vi kanske utstralat nagon "har far vi gosa med precis vem vi vill" energi och lockat fram sakerhet och trygghet i varandra. Vem vet! Tank vad forskrackta alla duktiga sma foraldrar skulle bli om de visste det... ramaskri om att nu pressar inte ungdomarna bara varandra till att ha sex for tidigt (eller nagonsin?) och att dricka... nej nej, nu finns det lesbiskt grupptryck ocksa! ;)

emmy

Det kanske är hon som har trevande händer på en stackars pojke? Eller kan inte tjejer bli kåta?

Kaiza

Emmy, det vore konstigt om hon inte blev det. Dock är det mindre "farligt" för en tjej att treva med händerna på en tjej... det leder inte till oönskade graviditeter tillexempel. Kan helt klart relatera till den tanken, Jag har själv två tonårsdöttrar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog