Morgonens höjdpunkt
När man sätter sig på toaletten och sitsen far åt sidan med sådan våldsam kraft att man trillar av.
Sandra

:-d

God morgon.

Ann

Då vaknar man iallafall:-)

M

Aj! :( HAHA

Vanilla

Haha, jag ser det framför mig och jag kan inte låta bli att skratta. Det kan inte vara skönt! Har ni sånna där plastgrejer som håller fast ringen så går de att byta ut, kan ju vara en idé kanske... :-P

Sandra

Fästena till vår toasits sitter för långt åt ena hållet och i princip varje gång jag lutar mig åt vänster och ska kasta något i sopkorgen så lossnar ju det ena fästet och så sitter man där på golvet, snopen som få, haha. :-d

Jessica

Tur man aldrig har vart med om det fenomenet:rolleyes:

Ullis

Haha...ja du vaknade nog till kan jag tänka mej ;)

Anna

Haha, man vaknar till liv i alla fall!

Varför har du satt kommentarsfältet ovanför inlägget förresten? Blir lika förvirrad varje gång jag ska kika på kommentarerna :P

Linda

hahahaha, det där har jag också varit med om! den är fin den :-d

Carola

Men... hur lyckas man med det egentligen?!

Linda

carola: enkelt! man har ett eller flera lösa fästen till toaringen, samt ett stort eller medelstort arsle! :thumbup:

Carola

Mäh, jag har ett stort arsle och hade ett tag bara ett fäste på toaringen, men jag misslyckades aldrig med att sätta mig utan att trilla av... Jag är imponerad av er som kan, måste ju vara ett bra sätt att vakna till ordentligt på! s

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog