Åh nej, den pinsamma stalkar-tanten har blivit avslöjad!



Jag fick en spam-kommentar idag, dum bekräftelsesökande som jag var gick jag på den. (men herregud de sa att de tyckte min blogg var kall och död! *snyftar*) Jag surfade in på spammarens blogg och svarade på kommentaren. Jag var ju tillåmed trevlig! *kors i taket*

När jag insett att de inte alls menat det de sa utan skrivit samma sak i fler bloggar så kände jag mig skitdum surfade jag tillbaka och påpekade det.



Tydligen är jag en stalkare.

Jojomensan. Till och med besatt. *nickar förnumstigt* Tjejerna har tillägnat ett inlägg åt mig, Lady Dahmer, den pinsamma stalkaren. Läs mer här; Stalker of the day

Jag är smickrad ehh... bortgjord/påkommen/eller nåt.  




/hänger med huvudet



(psst! Jag tror småtjejerna vill höja statistiken, så därför är jag generös och delar med mig av mina läsare. Seså, ta en titt! Kanske gillar ni det ni ser?)

denise

haha tack för tipsen, funderade lite över vad jag gjort henne. Men nu vet jag att det bara var en spam :)

Jenny

Nej, det var ingenting för mig. Föredrar bloggar med mer innehåll och substans som din :)

Anna Kaagaard Kristensen

Haha vilka roliga människor det finns, vissa livnärar sig hellre på negativ uppmärksamhet än på ingen uppmärksamhet alls. ytterligare en anledning till att uppmuntra och bekräfta sina barn, så att man inte får "sånna där" :D

Teskedsmamman Magdis

Det är inte ofta jag blir mållös men det FINNS tillfällen.... :bigeyes:

Anki

Åh, vad pinsamt... :blush:



(OBS! Jag menar småbrudarna, inte LD!)

Malin

Jag höjde deras besökarnatal lite. Men bloggen var inget för mig. Headern sa allt- fördomsfull som jag är :-P . Jag håller mig hos dig och förundras lite smått av vad de upprörs så av :rolleyes: , jag menar.. om de nu tycker att du är en stalker.. DET är pinsamt

Sofia

(fnissar) DU e rolig du! :love:

elin

Nu ligger du plus på välgörenhetskontot LD!

Du kan typ gå och köpa importerad sparris för krediten.



Själv har jag bidragit med att kolla runt på tjejernas blogg. Räcker inte till sparris men ändå.

Malin

"Känner igen oss från tv4"? Jag kanske tittar för lite på TV, men jag har aldrig sett människorna förr..?

Anaiah

Malin, inte jag heller, vet någon vilka de är?



Bloggen var ju annars långt ifrån unik, typ samma som alla andra småfjuttisar med tuttar och rumpa putande. Men, men... man väljer väl vad man vill bli ihågkommen för antar jag. shrug

Beyond Eternity



Malin & Anaiah

De är ju klockrena 'wannabe's', det var ju därför de skrev i LD's blogg:-D

Josse

Om dom ändå hade något vettigt att skriva :-P



elakaste barnet!

jag förstår inte heller det där med kända från tv4... vilka är dom?

Sandra

Hahaha, Go Natashja! :)



du rockar, puss på rumpan.

Ewa

:-d Jag tvivlar på att det är många av dina läsare som kommer att nappa på deras blogg. :blush:



Hur som helst så är väl detta om något ett bevis på att du inte ska hänga upp dig så mycket på skitsnack. Du har ju massor av läsare som gillar vad du skriver. :thumbup:

Anonym

but I'MMMM your number one stalker! who is this usurper? and what did she say?! (it wont translate that part :blush: ). is it nasty? if so im sending her much ill will. :mad: (and that's exactly what i look like when i'm doing it).



from your number one stalker who looooovves you in all your fabuloushous narcissistic glory :love:

Elisabet

Jag blir alltid lika förvånad när jag kommer in på såna bloggar och funderar på om det verkligen FINNS såna människor? Man får ju ont i ögonen.



Men du är ju bara för söt LD när du försöker försvara din blogg sådär :love:

Anonym

ELISABET -- ja där får man för att man försöker vara trevlig liksom! :-P

jessi

Fast så elak var inte kommentaren. De är så dåliga på svenska att de faktiskt har skrivit att din blogg inte alls känns trist och död liksom.

Den är inte inbjudande, trist och död.

Då är den alltså oinbjudande, roligt och levande.



Lite motsägelsefullt men ändå.



mvh stavningspolisen

Helle

Jag undrar bara vilka som söker bekräftelse... Dom eller du? För mig är det dom, som måste skriva samma sak hos folk, bara för att få uppmärksamhet & besökare... & vad då TV4 ? Där har vi ännu ett bevis på uppmärksamhets & bekräftelse sökandet ;)

starsprinkle

Kall?

Det var jävligt roligt.

Deras blogg är kall däremot.

Lady Dahmer

duckie it just say that theyre used to people being obsessed with them, but that i am too much and embarressing. :-d

Nella & Nadie

Vi är mycket tillfredsställda:thumbup:

Anonym

din blogg är :love:

Anonym

ah! hahaha.... embarassing? not you my dear. if anything is embarrassing it's their blog and the fact that between the two of them they cant seem to think up anything worthwhile to say. perhaps they think that blogging about interesting cool people who actually have something to say will make their blog interesting and cool and seem like it has something to say? to these two dime a dozen tryhards the duck gives a big LAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMME.

Anonym

ah! hahaha.... embarassing? not you my dear. if anything is embarrassing it's their blog and the fact that between the two of them they cant seem to think up anything worthwhile to say. perhaps they think that blogging about interesting cool people who actually have something to say will make their blog interesting and cool and seem like it has something to say? to these two dime a dozen tryhards the duck gives a big LAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMME.

Anonym

oh gosh, sorry for posting that twice. how embarrassing and simply too much :blush:

Daniella

Vilka småtjejer vill höja statistiken?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress
Powered by Jasper Roberts - Blog